ما خواهان عنایت بیشتر خبرنگاران عزیز در به نمایش گذاشتن مجاهدت های ارتش هستیم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 19
نویسنده : علی

 سخنگوی ارتش با برشمردن ارزش‌های خبری یادآور شد: یکی از مهم‌ترین ارزش های خبری از نگاه ارتش، تأثیر انتشار خبری است که از مجموعه دفاعی کشور منتشر می‌شود لذا باید در این زمینه حساس بود.
وی ادامه داد: بر اساس تجربه و بر اساس آمار و ارقام متوجه هستیم که رسانه‌ها به دنبال چه اخباری هستند ولی باید به همه وجوه اخباری که در ارتش و نیروهای نظامی وجود دارد توجه شود
امیر تقی خانی اضافه کرد: خوشبختانه در رزمایش‌های بزرگ یا مردم یاری و .... شاهد همراهی مثبت رسانه‌ها با ارتش بوده‌ایم اما در برخی حوزه‌های دیگر ارتش مانند حوزه های معنوی و دینی و نقش سربازان عزیز در امنیت مرزها باید فعالیت و توجه خبری بیشتری بشود.
معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش با تأکید بر اینکه نیاز است مقداری در ذائقه خبری رسانه‌ها در حوزه امنیتی و دفاعی تجدید نظر شود، افزود: هر خبری که از بخش دفاعی در رسانه‌ها منتشر شود در روحیه مجموعه نظامی و دفاعی کشور تأثیرگذار است لذا لازم است در زمینه انتشار اخبار توجه بیشتری بشود. 
وی با تأکید بر اینکه نباید کیفیت و صحت خبر در رسانه‌ها فدای سرعت در انتشار اخبار شود، بر ترویج وحدت نیروهای مسلح توسط رسانه های جمعی تأکید و به ورود در حوزه‌های نوین خبری شامل فضای مجازی و ورود به کانال‌های تلگرامی اشاره کرد و گفت: برای ارتقای ارتش در بُعد رسانه ای ما خواهان همکاری بیشتر رسانه ها هستیم تا در کنار هم جایگاه مهم اطلاع رسانی از توانمندی های روحی و رزمی ارتش که مستقیماً بر اقتدار ملی تأثیر گذار است را ارتقا ببخشیم.
 



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: